Finally!

Idag hände det! Kärlek vid första ögonkastet!
En lång och ståtlig donna - med slanka ben, stora ögon och gudomliga ögonfransar...
Vi klickade direkt, det var inget snack om saken.

Today it finally happened. Love at first sight.
A tall and gracefull lady - tall slender legs, big eyes and heavenly eyelashes...
We clicked from the getgo, there was no doubt about it.

Rikard får passa sig nu...



Idag fick jag alltså äntligen träffa och lukta på en kamel. Som jag har längtat!
Jag var även kavat nog att ge mig ut på en liten, men väldigt hög, kameltur längs stranden.
Det var riktigt häftigt men ack så vingligt då min kära donna skulle resa sig upp.
Araberna satsade pengar på vilken sida av kamelen jag skulle ramla av på. Tji fick dom!

So today I finally got the chance to meet a camel!
I didnt settle with that, I was adventureous enough to take it out for a spin. It was an really awesome experience but once we got going but getting up from the ground was a scary ordeal.
The Arabs started betting money as to which side of the camel I would fall off but I proved em all wrong!

Efter vår romantiska strandritt


Nu lämnar jag denna fruktkaka!


Summa summarum: jag/vi har haft en riktigt grym dag idag. Kameler och dromedarer
är lätt bland dom häftigaste och finaste djur som finns. :)
Om några år skall jag vara stolt ägare till några stycken!

To sum it up. We have had a real blast today. Camels are easily one of the coolest animals on planet earth. Give me a couple of years and Ill be the proud owner of a handfull of camels.

Ma'a salama
-Jos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0