Mj är död


När jag växte upp så var det MJ som var kung. På 80 talet så var jag ung och det var mina äldre kompisar som hade hans CD skivor... Jag hypade honom därför lite extra, därför är han kanske ännu mer kung för mig än för många andra.

Nu sitter jag här nere i Oman, lite lätt överförfriskad på gin & tonic och för mig är det här någon slags historisk milstolpe... The king of pop är död och jag var i Oman när det hände. Det kommer jag alltid komma ihåg.

When I grew up MJ was king. In the 80's I was really young and only my cooler older friends had his albums... Therefore I hyped Im a bit more than most other people and for me he really is the KING of pop.

Now Im sitting here in Oman, a little intoxicated from gin and tonic and for me this is a historical milestone... The king of pop is dead and I was in Oman when it happened.. always gonna remember that.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0