Ok...

Det är varmt. Jävligt varmt. Knappt att man tror att det är sant.
Så fort man har varit inne i någon butik/varuhus i den kyliga AC-luften tror man att man ute skall mötas av
en fantastisk NORMAL temperatur - med ljumma vindar. Men icke.
Efter en 10 minuters promenad i en park kl. 20:30 ikväll fullkomligt rann svetten.
Omanierna själva var i full färd med att duka upp sin picnic på den konstgjorda gräsmattan för en avkopplande och sval afton... Jo jag tackar.
Det är ett mysterium hur dom klarar av att se så fräscha ut.

Nåväl, idag har vi varit ute på lite biläventyr. Jag fick se en fritt vandrande långhårig get!!! En sådan vill jag ha. Jag skall ringa och fråga SSSB om man får ha husdjur. Hähä.

Dagens bild är på världens sötaste Priya. Dom mest frekventa ord som nämns från henne är: sexy, sultan, high five, jalla, habibi samt hello och weeeeiiii. :)


Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh vad gulligt =)... Ta med dig en get hem till mig också..haha.. Saknar dig vännen !!!

2009-06-26 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0